Ezreen Abd Talip (+6 012 775 0952)
Jurugambar / Jurufoto Johor, Malaysia
By: Ezreen Abd Talip

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 24-Sep-2009 23:25 Email | Share | Bookmark
Majlis Pertunangan - Nana & Awi | Pontian

Nana, gadis bersuara manja yang aku kenal secara tak sengaja di Angsana...
Ketika itu, minah ni tengah cari DSLR sebab dia amik course photography di UiTM, Perak..

Aku pernah sama-sama amik gambar wayang "pekji" di Benut... masa tu, aku masih guna filem...
ntah apa yang telah terjadi, berita terbaru yang aku dengar, dia x lagi amik gambar, kamera pun dah takde lagi...

Majlis pertunangan berlangsung pagi tadi... mungkin sebab keramahan minah ni termasuk kerana aku pun dah kenal sebahagian dari famili dia, jadi, tak le rasa janggal amik gambar majlis...

Tapi, biasalah, bila kita berurusan dengan photographer, nak untung lebih pun payah...








Haloo minah, jangan nakal-nakal, darah manis tu..!!!!

semua foto oleh :
EZREEN | +6 012 775 0952


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net