Ezreen Abd Talip (+6 012 775 0952)
Jurugambar / Jurufoto Johor, Malaysia
By: Ezreen Abd Talip

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 21-Mar-2009 14:29 Email | Share | Bookmark
Perkahwinan Eddy & Azah - Kg Seri Menanti, Muar

Selepas majlis perkahwinan kawan aku di Mersing, aku bertolak ke Batu Pahat untuk amik job couple ni...
Couple yang ceria...
Kepada Cikgu Azah, maaf le sbb suruh buat itu dan ini...
Kepada Eddy, tak payah suruh, dah biasa depan kamera,kot....

Sepanjang majlis ni, Cikgu Azah panggil photographer lain..., manakala aku mewakili Eddy... seronok tengok gelagat photographer tu yang mungkin tak biasa dengan cara aku...

Cuaca aritu, panas giler.... Hilang manis muka aku, berkerut-kerut dahi... Pasni, aku nak duduk kat dalam rumah je selama seminggu (tak nak keluar2).... nak dapat balik skintone aku yang asal...










View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net